Scuderia de la Maranello se află în centrul unui scandal de proporții, după ce săptămâna trecută mai multe voci au condamnat designul folosit de mașinile Ferrari în acest sezon. Pe mașinile conduse de Alonso și Massa sunt prezente coduri de bare foarte asemănătoare cu cele de pe pachetele de țigări, așa că acuzația potrivit căreia scuderia ar folosi tehnici subliminale pentru a influența consumatorii nu este tocmai o ipoteză halucinantă.
Ferrari este sponsorizată de Philip Morris, compania care produce Marlboro, dar președintele Luca di Montezemolo respinge cu fermitate orice legătură.
„Cred că acest caz este ridicol. Cred că sunt probleme mai importante decât un cod de bare în acest moment. Nu văd cum acel simbol ar putea să îi convingă pe oameni să fumeze. Este o pierdere de vreme să răspund acestor acuzații„, a spus președintele Scuderiei.
Reclamele la produsele din tutun au fost interzise în Formula 1 din anul 2005.
Introdu cuvântul căutat și apasă ENTER